Sunday, March 14, 2010

Tercekik Syiling 10cent

Posted by MaMa LiNa at 8:18 AM 0 comments
Malam tu..adam berebut syiling ngan kakak Alia..pastu tokwan bagi Adam syiling 10cent...mula Adam cuma main-main..masuk dlm mulut..tetiba syiling tu terlekat kat kerongkong...Adam dah sakit terus nangis..tapi suara tak kuar sgt..mujur Mama ada sebelah Adam..Mama terus tepuk belakang Adam..tak kuar jugak...Adam makin tak selesa...Mama cuba kuarkan syiling tu tapi tak boleh...sbb dah tersekat di kerongkong..

Adam takut sgt...!! Mama pun nmpak pucat tapi Adam tgok Mama melutut...Mama kepit dada Adam...tunggingkan badan Adam dan mama mula menepuk....sekali...2 kali...3 kali...
cetinggg...!!! Syiling tu terkeluar....ada darah jugak..!!

Mama terus bawa Adam ke sinki...Adam muntah 2 kali....Mama bagi Adam minum... n lepas tu...Adam mula memanjat...

Bayangkan kalau Mama tak ader time tu...???

Wednesday, February 24, 2010

Hai Mama-Mama Sekalian..

Posted by MaMa LiNa at 6:50 AM 0 comments
Adam di sini...
Mama-mama yg berkunjung ke sini..saya Adam Zikry anak ke 3 pasangan Muhammad Wira bin Mustafa ..( hebat nama bapakku ini ) dan Haslina Hassan ( seorang mama yg garang tapi hati baekkk...)

Adam pada hari pertama dilahirkan .. 8.8.08..tepat ngan tarikh EDD..pandai nurse tu kira kan..??


Adam dalam 6 bulan kot.....


Tiap kali kuar umah...Adam pasti dengar mama Adam mmbebel..dia letih dengan anak dia yang sorang nih...rasa-rasa mama-mama sekelian dapat paham tak kenapa Mama Adam mengeluh..?


Senyuman menggoda buat mama-mama Adam yang lain....sudi ker jadikan Adam ni macam anak sendiri...?? heheheheh...
 

Test Power 08.08.08 Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez